Шановні клієнты!
Всі залишки і ціни на сайті актуальні. Ви можете здійснити оплату відразу ж після оформлення замовлення. Якщо з якихось причин Ви не отримали повідомлення про те що статус Вашого замовлення змінений, прохання перевірити своє замовлення в меню «Мої замовлення». Увійдіть під своїм паролем і логіном в "Персональний розділ", потім в "Мої замовлення".
В графе «Статус» могут быть следующие значения:
- «Нове замовлення », «Прийнято до виконання » - оформлене замовлення очікує оплати. Виберіть дію "Оплатити" навпроти статусу. У вікні виберіть - "Сформувати квитанцію". Це і є квитанція для оплати;
- «В процесі доставки» - замовлення відправлений, коментарі по відправці Ви отримали по електронній пошті і в смс;
- «Виконаний» - замовлення Вами отримано.
Подтверждение получения заказа позволяет Вам получать скидки при следующих заказах. Неподтверждение получения заказа не учитывает сумму заказа при расчете скидок.
Повідомляйте листом про отримання замовлення - це в Ваших інтересах!
При декількох замовленнях може застосовуватися «відстрочена» доставка на прохання клієнта. При цьому в графі примітка необхідно вказати, що відправку товару необхідно провести пізніше (із зазначенням дати) або при наступному замовленні, в якому можна також відстрочити доставку.
Атрибути товарів:
«Новинка» - отримано новий товар. Це товар який був отриманий в магазин вперше.
Статуси товарів:
- «Є на складі » - зазначений товар присутній на складі і може бути заброньований. Зверніть увагу, що доступне кількість товару не є безумовним обмеженням при замовленні такого товару. У графі примітка Ви можете вказати необхідну кількість даного товару.
- «Очікується» - статус товару "очікується" означає, що очікуваний товар буде отриманий по "очікуваної" ціною.
- «Відсутній» - товар закінчився.
Повернення товару
Ви можете повернути або обміняти товар, які вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право вам гарантує «Закон про захист прав споживача». Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови : - товар, не був у вжитку і не має слідів використання, подряпин, відколів, потертості. - товарний вид збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінно вигляді, товар повністю укомплектований, упакований.
- доставку товару сплачує покупець
|